.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه برتر علوم پزشکی مازندران در ارزیابی عملکرد بین دانشگاه‌های کشور


 به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه رتبه برتر ارزیابی عملکرد بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را برای دومین سال متوالی کسب کرد.

حسین رنجبران با اشاره به کسب رتبه اول این دانشگاه در ارزشیابی عملکرد در بین دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بین 29 استان کشور و 52 دانشگاه علوم پزشکی در ارزیابی عملکرد برای سومین سال متوالی مقام دوم کشوری را به دست آورد.

وی، بیمارستان امام خمینی(ره) ساری را کارخانه ساخت و ساز دانست و اظهار داشت: در این بیمارستان پروژهای مختلفی از جمله احداث آزمایشگاه، رادیوتراپی، ساختمان خیران و مرکز جامع سرطان در حال اجراست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: احداث اورژانس مرکز آموزشی درمانی فاطمه الزهرا(س) و زارع ساری در دستور کار قرار دارد.

وی به احداث بیمارستانهای مختلف در شهرهای بهشهر، ساری، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر اشاره کرد و گفت: از شرق تا غرب مازندران در حال احداث بیمارستان هستیم.

رنجبران افزود: بیمارستانهای جایگزین امام خمینی (ره) بهشهر، 320 تختخوابی ساری، 160 تختخوابی چالوس، 50 تختخوابی عباس آباد، 160 تختخوابی تنکابن و164 تختخوابی رامسر از جمله پروژه های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده که توسط راه و شهرسازی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه دو بیمارستان در سال گذشته توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساخته شد، تصریح کرد: با وجود عدم تخصیص اعتبارات تملک دارایی، پروژه های این دانشگاه در حال انجام است.

/ف 262


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.